Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
banner
banner
رسالت ما ارائه خدمات متمایز به مشتریان بر مبنای نیازهای واقعی آنان و بر اساس اصل صداقت و حسن نیت می باشد .
با ارزشترین داشته ما نیروی انسانی توانا و شایسته است.معتقدیم آنچه ما را متمایز می سازد، برخورد حرفه ای تیم کارکنان ماست.کارکنان ما با اتکاء به دانش فنی، مناسبترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می نمایند.

ماموریت شرکت تاج سریر پارسیان

شرکت «تاج سریر پارسیان» فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات متمایز و محصولات مورد نیاز صنف لوازم یدکی خودرو و با تمرکز بر ارائه اجناس شرکتی و OEM آغاز نموده است .

این شرکت از همان ابتدا با تشکیل تیم متخصص و حرفه ای در زمینه فروش و پشتیبانی فنی سعی در برآورده سازی نیاز مشتریان مطابق با انتظارات ایشان ، داشته است .

تجربه های موفق گذشته ما را در ادامه این مسیر مصمم و استوارتر نموده است .

رسالت

رسالت ما ارائه خدمات متمایز به مشتریان بر مبنای نیازهای واقعی آنان و بر اساس اصل صداقت و حسن نیت می باشد .

نگرش ما در مواجهه با مشتریان تمرکز بر نیازهای آنها بر اساس رویکرد CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان) می باشد .

تصور ما این است که مشتریان در راس هرم سازمانی ما جایی دارند .

 

توجه به تصور مردم :

آنچه برای ما حائز بیشترین اهمیت است تصور مشتریان از نحوه عملکرد شرکت تاج سریر پارسیان می باشد . بدین منظور با سعی در شناخت این تصور و دغدغه های مشتریان همواره در راه بهبود آن گام برخواهیم داشت .

ما می دانیم در این راه نیازمند کمک و راهنمایی شما هستیم

شایستگی متمایز :

معتقدیم آنچه ما را متمایز می سازد ، برخورد حرفه ای تیم کارکنان ماست . کارکنان ما با اتکاء به دانش فنی بهترین و کارآمدترین مشاوره ها را به مشتریان خود عرضه می نمایند .

با ایمان به اینکه یکی از مهمترین آیتم ها برای فروشندگان لوازم یدکی ، تکمیل بودن اجناس مورد نیازشان می باشد ، شرکت در جهت پاسخگویی به این نیاز مشتریان گرانقدر خود برآمده و سبد کاملی از قطعات ، اعم از اجناس شرکتی ( ایساکویی و سایپایی ) و بازاری (OEM) را عرضه می نماید .

از دیگر ویژگی های متمایز شرکت تاج سریر پارسیان ، فروش انواع قطعات با قیمت ها و شرایط پرداخت رقابتی می باشد .

و همچنین مشتریان گرامی می توانند تنها با برقراری یک تماس که توسط کارشناسان فروش آموزش دیده و مجرب شرکت به آنها شکل می گیرد ، در اسرع وقت سفارش خود را مطرح نمایند و در کمترین زمان ممکن با هزینه ای باور نکردنی ، اجناس درب مغازه مشتری تحویل می گردد .

ارزش ها :

اصول و ارزش های راهنما :
- مشتری مداری
- کار گروهی
- همدلی
- خلاقیت و نوآوری
- مسئولیت پذیری
- اشتیاق به خدمت
- کرامت انسانی
- توسعه نگرش برنده – برنده در تعامل با ذينفعان

ارزش ملاک انتخاب مشتری است و مقایسه ای است که مشتریان بین هزینه های پرداختنی در مقابل فایده های دریافتنی قائل می شوند .

در دنیای رقابتی امروز ، شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان به وجود آورند یا به عبارتی بتوانند دلایل بیشتری برای مشتریان جهت ترغیب آنها به خرید و ایجاد رابطه ای بلند مدت با شرکت ارائه نمایند .

مشتریان امروز خواهان عرضه محصولات با کیفیت و متنوع ، خدمات بیشتر ، سرعت دریافت کالا ، با قیمت های مناسب و شرایط پرداخت مناسب می باشند .

شرکت تاج سریر پارسیان ، با درک صحیح از فلسفه بازاریابی آن را محور عملیات خود قرار داده و مشتریان خود را مد نظر دارد و در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش برای مشتریان می باشد .

ارتباطات :

مشتریان امروزه خواهان نوع جدیدی از ارتباطات هستند . یعنی خودشان بتوانند با شرکت تماس بگیرند و مشکلات و اعتراضات و پیشنهاداتشان را بیان کنند .

به همین دلیل است که شرکت تاج سریر پارسیان در برقراری این ارتباط نیز سرمایه گذاری می نماید . در راستای رسیدن به این هدف ، شرکت واحد رضایت  مشتریان را ایجاد نموده و شنونده مسائل ، نیازها ، اعتراض ها و پیشنهادات مشتریان عزیز خود می باشد .

تصویر ذهنی :

برداشت ذهنی یا تصور ذهنی برداشتی است که مشتری از شرکت و محصول دارد . طبیعی است هر قدر این برداشت مثبت باشد باعث پرورش مشتریان خشنود و راضی و به وجود آوردن مبلغان مجانی برای شرکت می شوند ؛ لذا شرکت تاج سریر پارسیان با درک این مطالب سعی در پیدایش تصویر ذهنی و تجربه شخصی مثبتی در مشتریان دارد ، تا آنان را تشویق به ادامه ارتباط با شرکت به سبب تجربه مثبت خرید خود یا دیگران کنند .

سیستم ارائه ارزش به مشتری :

مشتریان در شرکت تاج سریر پارسیان ارزش های متفاوت و قابل توجهی را می توانند به خود اختصاص دهند .

با توجه به میزان موفقیت هر مشتری در صنف خود و میزان خوش حسابی اش میان کسبه و همکاران ، مشتری اعتباری را از نظر ریالی در شرکت کسب می نماید و کارت اشتراکی به مشتری تعلق می گیرد . به دنبال تداوم همکاری مشتری با شرکت ، اعتبار ایشان افزایش پیدا می کند .

مشتریان شرکت تاج سریر پارسیان در یک رتبه بندی به چند گرید که در ذیل توضیح داده خواهد شد تقسیم می شوند :

  • اگر مشتری دو ماه متوالی ، سقف اعتباری که شرکت به ایشان تخصیص داده را خرید نماید ، گرید C اخذ می نماید .
  • اگر مشتری چهار ماه متوالی ، سقف اعتباری که شرکت به ایشان تخصیص داده را خرید کند ، گرید B دریافت می کند .
  • در صورتی که مشتری شش ماه متوالی ، سقف اعتباری خود را خرید کند ، گرید A را دریافت نموده و به سبد مشتریان وفادار شرکت می پیوندد .

قابل ذکر است که مشتریان وفادار شرکت از امتیاز ها و مزایای قابل توجهی از جمله تخفیف های ویژه و تخفيفات  هزینه حمل و هدايا و ... برخوردار خواهند شد.

 


Left direction
Right direction

آدرس

اصفهان- جاده شيراز- بعد از پل راه آهن-

تقاطع اول- ساختمان ايران خودرو 2080

طبقه دوم

كدپستي: 8169181138

تماس با ما

تاج سرير پارسيان (سهامی خاص)
تلفن تماس :36541111-031 (16 خط)
فکس :36541111-031 (داخلی 6)
www.tsp-parts.ir